آغاز به کار کانال آپارات رسمی شرکت ایرانیان سونار

بازدید: 5,063 بازدید
آغاز به کار کانال آپارات رسمی شرکت ایرانیان سونار

کانال  آپارات رسمی شرکت ایرانیان سونار در راستای تعامل و ارتباط هرچه بیشتر این شرکت با مخاطبان در وبسایت آپارات آغاز بکار کرد.

محمدرضا آخوندی، مدیرعامل شرکت ایرانیان سونار با اعلام این خبر افزود: «باید باور کنیم که هنوز بخش زیادی از جامعه ما در ایران تصویر درستی از چمن مصنوعی و فواید و کاربردهای آن ندارند. بنابراین شرکتهای فعال در این حوزه مجبورند برای شناخت و آگاهی هر چه بیشتر مردم با فواید و موارد مصرف این محصول، تولید محتوای بهینه داشته باشند. اگر شرکتهای فعال در این حوزه می خواهند که این حرفه رو به گسترش باشد، باید به تولید محتوا توجه ویژه‌ای شود.»

وی ادامه داد: «با توجه به تحقیقات بازاری که اخیرا صورت گرفته، بخش زیادی از مردم ایران هنوز تصویر درستی از موارد کاربرد چمن مصنوعی ندارند و بسیاری از آنها چمن مصنوعی را محصولی برای ایجاد زمینهای فوتبال قلمداد می کنند، درحالی که امروزه موارد مصرف این محصول بسیار گسترده شده است. به عقیده متخصصان و کارشناسان این حوزه، چمن مصنوعی می تواند محصول بسیار مناسبی برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب در کشور باشد. این محصول در بسیاری از مکانها می تواند جایگزین خوبی برای چمن طبیعی باشد و نیاز مصرف کنندگان را برآورده کند. بنابراین این همچنان شرکتهای فعال در این حوزه راه زیادی دارند تا با تولید محتواهای مناسب برای مردم، به افزایش آگاهی آنها نسبت به چمن مصنوعی کمک کنند.»

تولید محتوای ویدیویی ضرورت امروزه صنعت چمن مصنوعی

کانال آپارات رسمی شرکت ایرانیان سونار در وبسایت آپارات تاکنون شش ویدیو منتشر کرده که حدود هشت هزار بازدید کننده داشته است. البته این کانال از دو ماه پیش فعالیت خود را در آپارات آغاز کرده بود، اما پس از پیگیریهای صورت گرفته به کانال رسمی شرکت ایرانیان سونار در این وبسایت تبدیل شد.

آخوندی در مورد سایر برنامه‌های شرکت ایرانیان سونار در کانال آپارات گفت: « ما باید به صورت جدی برنامه‌های تولید محتوای ویدئویی شرکت را ادامه دهیم. تولید محتوای خوب به شناخت مردم کمک می کند، بنابراین با تهیه موضوعات مناسب و استفاده از تیمهای حرفه‌ای تلاش می کنیم تا تولید محتوای در خور شانی برای علاقه مندان داشته باشیم. ما باید در فکر توسعه و بقای این بیزینس در کشور باشیم و عامل اصلی بقا شناخت هرچه بیشتر مردم نسبت به چمن مصنوعی و نیازآفرینی در آنها است.»

تمرکز اصلی شرکت بر روی عرضه انواع چمنهای مصنوعی تزئینی است و در این رابطه بازارسازی‌های مختلفی در حوزه‌هایی انجام داده که تاکنون سایر شرکتهای فعال در این حوزه‌ها ورود نکرده‌اند. یکی از مهمترین و شاید سخت‌ترین حوزه‌های ورود شرکت ایرانیان سونار، ورود به حوزه خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره است. این مسئله باعث شده تا قطعه‌های کوچک تر چمن مصنوعی، بیشتر و راحت تر در دسترس مردم برای خرید قرار گیرد و افراد بیشتری با انواع کاربری آن آشنا شوند.

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت