باشگاه گراس فیت

مشخصات فنی پروژه

نام پروژه: باشگاه کراس فیت

مکان پروژه: تهران

متراژ پروژه: ۶۰ متر مربع

نوع چمن: مدل گرین

زمان اجرا: ۱۳۹۶

درباره پروژه: چند خصوصیت موجود در چمن مصنوعی باعث شده تا این محصول به عضو جدید باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه های بدنسازی و کراس فیت تبدیل شود. رنگ سبز این محصول تفاوت و زیبایی را در میان تجهیزات بدنسازی ایجاد می‌کند و این ویژگی نمای داخلی سالن ورزشی را عوض می‌کند، اما مهمتر از آن، استفاده از چمن مصنوعی در مکانهایی است که تمرینهای خاص در آن انجام می‌شود.

به عنوان نمونه، در بخش تمرین با طناب و یا سورتمه، یکی از بهترین محصولات برای کف سالن ورزشی، چمن مصنوعی است که اصطحکاک و شرایط مناسب برای این تمرین را فراهم می‌کند.

چه نوع چمن مصنوعی برای باشگاه های ورزشی مناسب است؟ در انتخاب چمن مصنوعی برای باشگاه های ورزشی باید چند نکته را مد نظر قرار داد که در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد.

ارتفاع نخ چمن نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد. به عنوان مثال چمن مصنوعی مدل بریز، مدل گرین و مدل کانیه بهترین مدلهای چمن مصنوعی برای استفاده در باشگاه های ورزشی هستند. این مدلها بین ۱۵ تا ۲۵ میلی متر ارتفاع نخ دارند و محصول مناسبی برای این مکانها محسوب می‌شوند.
تراکم چمن مصنوعی نباید کم باشد. تراکم کم باعث می‌شود محصول در برابر اصطحکاک خیلی زود از بین برود.
میزان پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده شده در تولید نخ چمن کم نباشد، چراکه در غیراینصورت نخهای چمن در برابر اصطحکاک بزودی خورده شده و از بین می روند.
چمن مصنوعی از گارانتی لازم و مطمئن برخوردار باشد. لازم به ذکر است محصولات شرکت ایرانیان سونار در رقابتهای کراس فیت قهرمانی کشور و در باشگاه های معتبر بکار رفته و نمره قبولی دریافت کرده است