همکاری با ایرانیان سونار

اگرچه شرکت بازرگانی ایرانیان سونار سابقه طولانی و ادعایی بزرگ در عرصه فروش و نصب چمنهای مصنوعی در ایران ندارد، اما این مجموعه با افکار بزرگ سعی دارد تا با ارایه محصولی قابل اطمینان، با کیفیت و با قیمتی مناسب شرایط بازار فروش چمنهای مصنوعی در کشور را متحول کند.
یکی دیگر از اهداف شرکت ایرانیان سونار تلاش برای بالابردن آگاهی عمومی در زمینه کاهش مصرف آب و بهره گیری از چمن مصنوعی برای تحقق این هدف است. چرا که ایران به عنوان کشوری در کمربند خشکسالی و کم آبی، روز به روز منابع زیرزمینی خود را از دست داده و با خطر جدی خشکسالی مواجه است.
در کشور ما وقتی سخن از چمن مصنوعی مطرح می‌شود، بیشتر افراد کاربردی فراتر از زمینهای فوتبال را برای آن متصور نیستند، درحالیکه چمنهای لنداسکیپ (تزئینی) کاربردهای به مراتب متعددی دارند و استفاده از هر ۱۰۰ متر از این چمنها می‌تواند در طول یک سال، آب شرب یک شهر را ذخیره کند.
بنابراین از همه شما همکاران عزیز در سراسر کشور خواستاریم به جنبش استفاده از چمنهای مصنوعی برای جلوگیری از هدر رفت آب بپیوندید و در این راه با شرکت ایرانیان سونار هم‌قدم شوید.
حمایت دایمی از همکاران رسمی
وقتی یک شرکت همکار در سرتاسر ایران پس از طی مراحل لازم به عنوان یکی از همکاران شرکت ایرانیان سونار و سی سی گراس قلمداد شد، ما در مقابل این همکاری حمایت‌های ویژه به لحاظ توزیع مناسب و به موقع اجناس، ارایه قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین کلیه خدمات جانبی را از وظایف اصلی خود می‌دانیم. چراکه معتقدیم مشارکت و سود دوجانبه، یک رابطه پایدار خواهد بود و به همین دلیل در تلاشیم تا با ارایه خدمات مختلف، رضایت را برای همکاران و نمایندگان فروش به ارمغان بیاوریم